nti logo header
  • NTI
  • Direct gratis proeflessen volgen en gratis studieadvies voor de beste internationaal erkende thuisstudies.
nha logo header
  • NHA
  • Beste keuze: Nu tijdelijk 15 dagen gratis op proef. Gratis cadeau (tablet) bij inschrijving.
laudius logo header
  • Laudius
  • Informatiefolder aanvragen en 14 dagen gratis studeren. Laudius premium = 5 jaar gratis curssusen!
nhbo logo header
  • Thuiscursus.nl
  • Flexibel studeren, ruim cursusaanbod en begeleiding van een expert uit het vak.
ICT trainingen
  • ICT Trainingen
  • Meer dan 1000+ ICT trainingen voor persoonlijke en zakelijke ontwikkeling. Succesgarantie!

Thuisstudie Callcenter Medewerker

De beroepsopleiding Callcenter Medewerker comfortabel vanuit huis volgen? Dankzij www.thuisstudiezoeken.nl bekijk je erkende thuisopleidingen en cursussen gerelateerd aan Commercieel. Je carrière een nieuwe impuls geven? Bijvoorbeeld door ondernemer te worden? Of juist iets leren wat volledig buiten jouw vakgebied ligt? Lees info en vergelijk eenvoudig professionele opleidingen en thuisstudies van Nederlandse onderwijsinstellingen als NTI en wie weet begin jij volgende week al met een beroepsopleiding vanuit huis Callcenter Medewerker! Op een flexibele manier studeren, een gratis proefles volgen, en fantastische praktijkdocenten. Deze beroepsopleiding is te bestellen vanaf €349,00 bij bijvoorbeeld NHA.

  • Zelf je studie indelen.
  • Actueel en kwalitatief lesmateriaal.
  • Feedback van persoonlijke docent.
  • Actuele lesmaterialen en voorbeelden.
  • Veel voordelen t.o.v. een studie op locatie.
  • In februari 2024 goedkoop beginnen.

Overzicht thuisstudies Callcenter Medewerker februari 2024

AanbiederStudienaamTijdsduurKostenInschrijflink
NHACallcenter Medewerker6 maanden€349,00Meer informatie
Callcenter Medewerker zelf thuis volgen

Snel het gewenste diploma op zak

De opleiding Callcenter Medewerker flexibel thuis volgen

Vind je het tijd voor een promotie? Wil je het eens over een andere boeg gooien? Hoe jouw privésituatie er ook uit ziet, voor iedereen is er iets mogelijk. Alleen, je moet wel zelf initiatief nemen! Deze website kan helpen bij het vinden van een studie. Op deze plek vind je uitgebreide info over ontzettend veel opleidingen (MBO/HBO) en cursussen die passen bij jouw doelen. Ambieer jij de volgende stap binnen het domein Commercieel? Overweeg dan ook zeker de online thuisstudie Callcenter Medewerker(duaal of voltijd). Door het volgen van deze beroepsopleiding doe je in korte termijn veel kennis op, op het moment dat het jou uitkomt. Je kunt het prima combineren met jouw huidige baan, vrijwilligerswerk en het gezin + de kids.

Hoe werkt het precies?
Beginnen met een beroepsopleiding Callcenter Medewerker is niet ingewikkeld. In het bijgaande stappenplan leggen we het beknopt uit:

  1. Maak een keuze voor een van de opleiders en doorzoek de verschillende cursussen.
  2. Kies voor de gratis studiegids, of kies voor een gratis proefles om te kijken wat het niveau is, en hoe de online omgeving eruit ziet.
  3. Sluit het aan op jouw wensen? Je kunt je dan direct aanmelden.
  4. De opleider bekijkt jouw aanmelding. Als je voldoet aan de toelatingseisen worden de lesmaterialen naar je verstuurd en kan je alvast kijken hoe het er online allemaal uitziet.
  5. Nu kun je starten met leren: waar en wanneer jij wilt de lesmaterialen doorkijken en toetsen maken of opdrachten inleveren. Vanzelfsprekend heb je regelmatig contact met een vakkundige docent.
  6. Als je alles gehaald hebt ontvang je een certificaat of diploma. Een toekomstige werkgever kan daarnaar vragen.

Hoeveel kost een Callcenter Medewerker thuisopleiding?

Wat zo aantrekkelijk is aan een online beroepsopleiding vanuit huis via afstandsonderwijs, is de relatief voordelige prijs die je betaald i.v.m. klassikale opleidingen. Hoe komt dit? In de regel kan je zonder prijzige fysieke boeken. Veel van de documentatie kun je digitaal raadplegen via bijvoorbeeld je tablet, smartphone of laptop. Ook qua reiskosten ben je voordelig uit, en zijn er minder docenten nodig voor deze opleidingen. Vanzelfsprekend bieden ze een persoonlijke begeleider die jou kan helpen. De opleiding Callcenter Medewerker kun je bestellen vanaf €349,00 bij het instituut NHA. Deze kosten worden bepaald door onder andere:

  • Alle theorie en opdrachten (dit kun je vaak optioneel hardcopy ontvangen).
  • Vaste adviseur en ondersteuner van NHA.
  • Overal toegang tot de lesmaterialen en opdrachten.
  • De meeste examens via de PC (soms schriftelijk).
  • Ontvang een getuigschrift / diploma (accreditatie).
Flexibel thuis een opleiding doen

Werken en studeren combineren

Alles wat je moet weten over thuisstudies- en cursussen (FAQ)

Een groot aantal jongeren geven de voorkeur aan een thuisstudie. De vrijheid en het grote aanbod aan opleidingen is een belangrijke reden. Wellicht zijn er wel wat onzekerheden rondom deze manier van studeren. Is het mogelijk om zomaar te beginnen, en is deze opleiding wel geschikt? Hierna besteden we aandacht aan de opmerkingen (FAQ) die veel gemaakt worden als het gaat over zelfstandige Callcenter Medewerker thuisstudies.

Wanneer kan ik beginnen met mijn beroepsopleiding?
Het grote gemak van een thuiscursus Callcenter Medewerker: je kunt beginnen wanneer je maar wil. De lesstof die wordt behandeld is vaak grotendeels digitaal beschikbaar. Zodra jouw inschrijving afgerond is ontvang je vaak al dezelfde dag nog alle digitale materialen. Dezelfde week worden alle boeken en lesmaterialen ook thuisbezorgd (dit is niet altijd verplicht). De beroepsopleiding heeft een looptijd van plusminus 6 maanden. Wanneer je het gemakkelijk aankunt kun je het natuurlijk sneller afronden. Kom je er even niet aan toe? Dan mag je er ook gerust wat langer over doen.

Welke vooropleiding moet ik hebben?
Hier merken we grote verschillen tussen opleiders en studies. Cursussen en trainingen kan iedereen op elk moment beginnen. Wil je je aanmelden voor een uitgebreide MBO / HBO opleiding? In dat geval ligt het vaak wel iets complexer. Vaak is een passende Callcenter Medewerker vooropleiding noodzakelijk. Soms kan er worden gekozen voor een 21+ toetsof een specifiek overgangsbewijs. In de gratis brochure tref je de benodigde specificaties betreffende de toelatingseisen van deze beroepsopleiding.

Wat is de waarde van mijn diploma?
De diverse opleidingen (MBO / HBO / WO) van instellingen zoals bijv. Nederlands Talen Instituut (NTI) zijn erkend door het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap. We kunnen dus zeggen dat deze diploma’s net zoveel waarde hebben als een diploma van bijvoorbeeld Islamitische Universiteit Europa. Tevens kan je ook rekenen op een waardevol branchediploma als branchediploma pedicure. Bij afronding van een kortlopende cursus zal er ook sprake zijn van een officieel instituutsdiploma. Op die manier maak jij kenbaar dat je een bepaalde cursus met succes hebt gevolgd. Een mooie aanvulling op jouw CV.

Kan ik dit ook deels klassikaal volgen?
Verschillende opleidersbeschikken over een Callcenter Medewerker klassikaal. Mensen kiezen regelmatig voor een klassikale studie vanwege: de interactie met andere studenten, de mogelijkheid tot een een-op-een gesprek met de docent en de examens (meer inzicht in de antwoorden). Minder fijn: je moet het veel beter plannen. Er zijn een aantal start periodes per jaar. Daarnaast zijn de tarieven van klassikaalstuderen meer dan thuis studeren bij LOI, NTI, NHA, Thuiscursus.nl of Laudius.

Wat is een digitale leeromgeving?
Het gros van de opleiders bieden een online leeromgeving. Via internet vind je snel alles wat je nodig hebt voor jouw beroepsopleiding en kan je vragen stellen aan jouw docent. Via deze portalen kan men ook terecht voor het lesmateriaal, webinars, geluidsbestanden, oefeningen, praktijkvoorbeelden, video’s. Ook lever je hier jouw huiswerk in, en volgt – indien nodig – de reactie van jouw docent.


thuisstudie-beroepsopleiding-callcenter-medewerker

Onderwijsinstellingen vergelijken februari 2024

Op afstand studeren is iets wat je steeds meer om je heen hoort. Het aanbod in studies is enorm. Onder andere Webredacteur tot bijvoorbeeld HBO Onderwijskunde basisonderwijs, en natuurlijk de Callcenter Medewerker zelfcursus. Wat is nu een onderwijsinstelling die in lijn is met mijn wensen en situatie? In de beschrijving hierna vind je een opsomming met de beste vijf thuisstudie-aanbieders van Nederland.

  1. NHA: Locaties door heel Nederland
  2. LOI: Ook voor kinderen (LOI Kidzz)
  3. NTI: Online IQ test
  4. Laudius: Het laagste lesgeld van Nederland
  5. Thuiscursus.nl: Uitstekend te combineren met een drukke baan
Aanbod Vorm Review Informatie
nti logo header 500+ Thuis en/of Klassikaal Bekijken
nha logo header 500+ Thuisstudie Bekijken
laudius logo header 300+ Thuisstudie Bekijken
nhbo logo header 300+ Thuisstudie Bekijken
ict trainingen logo 1000+ Thuisstudie Bekijken
loi logo header 1500+ Thuis en/of Klassikaal
ncoi logo 1250+ Klassikaal
scheidegger logo 350+ Klassikaal

Is er voor studiekosten een belastingvoordeel mogelijk?

Een hoogwaardige thuisstudie Callcenter Medewerker online versneld volgen is mogelijk vanaf €349,00. Wist je dat het nog goedkoper kan? Boeken, lesgeld e.d. kun je in veel gevallen aftrekken van de inkomstenbelasting. Door dit belastingvoordeel (studiefinanciering / duo) kan je jouw droomstudie dus nog goedkoper volgen. Deze specifieke posten zijn aftrekbaar van de belasting:

  • Collegegeld of instellingscollegegeld
  • Kosten voor hulpmiddelen en boeken

Opgelet: je moet wel de uitzonderingen in de gaten houden (februari 2024). Je mag de kosten alleen aftrekken als het gaat om een beroepsopleiding die van belang is voor je nieuwe aanstelling of huidige werkzaamheden. De belangrijkste details:

  • Het traject is relevant voor jouw huidige beroep, of voor een nieuw beroep.
  • Het betreft een leertraject. Je moet de kennis dus opdoen onder toezicht van een begeleider van NHA.
  • Het collegegeld mag niet worden betaald door een bedrijf of stichting.
  • De gemaakte studiekosten zijn ten minste €250,00 (per 12 maanden) en nooit hoger dan €15.000.

Kan mijn werkgever mijn studie betalen?
Een training, cursus of deeltijd thuisstudie volgen is iets wat ook interessant is voor de werkgever, en wordt dus aangespoord. De oorzaak daarvan? Het bedrijf waar je werkt kan nu beslissen je nieuwe vaardigheden in te zetten. Daarnaast zijn de kosten zakelijk aftrekbaar voor een bedrijf. Een training of beroepsopleiding volgen via jouw werkgever is dus aantrekkelijk op meerder fronten. Vaak wordt hiervoor een speciaal studiebudget vrijgehouden voor een (verkorte) afstandsopleiding Callcenter Medewerker. Klop gerust eens aan bij jouw werkgever, samen groeien is een mooie doelstelling.

Klantcontact via telefoon en sociale media? Word Callcenter Medewerker Bel je de hele dag mensen als je in een callcenter werkt? Of chat je ook met klanten? En reageer je op Facebookberichten? Als medewerker callcenter doe je meer dan alleen maar bellen. Wat precies? Dat leer je in de cursus Callcenter Medewerker. Als medewerker van een customer contact center klantencontact heb je op verschillende manieren contact met klanten en geïnteresseerden. Bellen is een belangrijk onderdeel van je werk. En dat doe je bij voorkeur zo goed mogelijk. Reageren op Facebook Bij een callcenter of klantenservicecentrum benut je meerdere kanalen: via Facebook beantwoord je de vraag van mevrouw Jansen over haar vliegticket; op Twitter haak je in op een gesprek over je bedrijf; via de chatfunctie adviseer je een klant over een artikel. Behalve via webcare heb je ook telefonisch contact met (mogelijke) klanten. Mensen bellen in vanwege een probleem met hun tv. Of om hun abonnement op de krant op te zeggen. Problemen oplossen Sommige klanten hebben een klacht. Hoe ga je daar als Medewerker Klantenservice mee om? En wat doe je als je niet weet hoe je een probleem oplost? Of als een klant agressief reageert? Je ontdekt het allemaal in de cursus Callcenter Medewerker. Als callcenter medewerker voer je steeds een gesprek of gesprekje met een klant. Of dit nu via de mail, WhatsApp of telefoon is. Gesprekken sturen Je doet er alles aan om de gesprekken de goede kant op te sturen. Maar hoe doe je dat? In de cursus ervaar je hoe je gesprekstechnieken inzet. En als iemand je wat vertelt over zijn vraag of klacht: hoe haal je dan de essentie eruit? Hoe je de kern van iemands relaas eruit haalt, leer je in de cursus Callcenter Medewerker. Tips krijgen Omdat je veel sociale media benut, schrijf je ook veel berichtjes. In de cursus krijg je allerlei tips en tricks voor het schrijven van een post, reactie of e-mail. Na je cursus weet je hoe je een gesprek leidt, de juiste vragen en klachtgesprekken zo positief mogelijk afhandelt. Je versterkt ook nog eens je commerciële vaardigheden en je kennis over sociale media. Je komt goed voor de dag wanneer je solliciteert naar een baan bij een callcenter; customer contact center; afdeling Webcare&Klantenservice. Werken bij een callcenter of het team Webcare? Kom alles te weten over gesprekstechnieken, social media en customer service. Ook versterk je het team Webcare. Of je gaat aan de slag bij een callcenter. Volg de cursus Callcenter Medewerker en bereid je voor op de dynamische wereld van callcenters. Sluit aan op de praktijk De cursus sluit volledig aan op de praktijk van de callcenterbranche en geeft een gedegen voorbereiding op het werk in een callcenter. Perfect voor iedereen die op een klantenservice of bij een dienstverlenende instantie wil gaan werken, maar ook ideaal als opfriscursus voor mensen die al in een callcenter werkzaam zijn. Deze cursus is ook zeer interessant voor herintreders, mensen die zich willen omscholen en werkzoekenden. Er is veel vraag naar medewerkers op een klantenservice, aangezien steeds meer bedrijven hun front-office beperken tot een zo klein mogelijk ingerichte receptie en hun klantinformatie uitbesteden aan een callcenter. Het is een functie die vaak ook parttime kan worden ingevuld.

NHA opleidingsinformatie
NHA Opleidingen

Plaats een reactie